מכיר את זה שאתה רואה תפוח, ואוטומטית חושב על אפל? או שאתה נתקל במודעה אדומה, ופתאום מתחשק לך פחית קולה צוננת?

במילה אחת, מיתוג.
מיתוג כל כך חזק, שלמעשה זה נראה בלתי אפשרי להתמודד מולו ולהוות מתחרה ראוי.
מיתוג הוא אחד הגורמים הכי חשובים בניהול עסק, ויש לו חלק בלתי נפרד מההצלחה שלו. מיתוג מבטיח ייצב את את העסק שלך בטופ, ויצור מעגלי לקוחות חוזרים, בנוסף ללקוחות חדשים שירצו לצרוך את המוצרים שלך.

מיתוג הוא איך שהעסק שלך נתפס על ידי הלקוחות. האם השירות היה טוב? המוצר היה יעיל ? האם בכלל ידברו עליך?

מיתוג איכותי וטוב מבליט את ההיבטים החשובים והיתרונות הגדולים ביותר של העסק. כל בעל עסק צריך לזהות את היתרונות והצדדים הפחות טובים בעסק שלו, ולהשתמש בהם לטובתו. את היתרונות להדגיש ואת החסרונות לשפר ולייעל.
איך מעבירים זאת ללקוח? בעזרת מיתוג.
מותג מוביל הוא מותג שמדברים עליו. מותג שזוכרים ונזכרים בו.
בין אם הלוגו המעוצב תפס את רוב תשומת הלב או שהצבעים של העסק משדרים עוצמה ותשוקה לקהל, כל אלה הם גורמים משמעותיים שיש לשים עליהם דגש רב בכל הנוגע לתחום המיתוג.

ידוע שכיום, גם אם יש לך מוצר טוב שמעניק תועלת, ואתה נותן שירות אדיב, זה לא מספיק.
על מנת לעשות את קפיצת המדרגה, חייב העסק למתג את עצמו. ליצור הבדלה מהמתחרים שלו, להדגיש את החוזקות ולעשות זאת בצורה מחושבת, על מנת שהמסר הנכון יעבור ללקוח.
כך לדוגמה "קוקה קולה", אחד המשקאות הכי פופולריים בעולם, שצבעו שחור כזפת, הוא כיום מותג שכמעט לא ניתן להתחרות איתו. מיתוג החברה והמוצר בצבעים בולטים שמעוררים רגשות אצל הלקוח, סלוגנים קליטים וקמפיינים מובילים, נחקקו בתודעה של כולנו ויצרו "עובדה" חדשה. קוקה קולה = טעם החיים.

אנו בלמונז, נעזור לך להבין היטב את החוזקות בעסק, להבליט אותם ולהעביר את המסר הנכון ללקוחות שלך, ליצור באזז ועניין בקרב הקהל שלך, ואף לפנות לקהלים חדשים ולהרחיב את האימפריה.

יחד עם העזרה המקצועית שלנו, ובשיתוף של מומחי תוכן ודיגיטל, למונז תעזור לך להפיץ את הבשורה ברשתות החברתיות ובגוגל.
קידום אורגני בגוגל, קמפיינים ממומנים בפייסבוק ומודעות באינסטגרם הם רק חלק מהאמצעים בהם אנחנו דוגלים ובעזרת אסטרטגיית קידום מחושבת שניצור עבורך, כל יעד הוא בר השגה וההזדמנות לצמיחה מתמדת גדולה מאי פעם.

עמית, לקוח שזכה מאיתנו לשירות מיתוג מקיף וליווי צמוד, מספר כי בעזרת הסיוע המקצועי שניתן לו, העסק שלו התרומם ושבר שיאי מכירות חדשים. מעגל הלקוחות התרחב ולפתע הפך מעסק מקומי בעל תקרת זכוכית, למותג מוביל בארץ, עם שלל לקוחות מרחבי העולם.

גם אתה חולם לשבור את תקרת הזכוכית? רוצה להפוך למותג מוכר בכל הארץ? צור איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותך

מיתוג ועיצוב גרפי

השליחות שלנו היא לבטא את האותנטיות שלך בעזרת עיצוב ומילים מותאמות אישית.

אתרי אינטרנט

המטרה שלנו היא יצירת הנוכחות שלך ברשת, אינטראקציה עם קהל היעד והנעה לפעולה הרצויה.

אסטרטגיה

אנחנו מדייקים לך את קהל היעד, גורמים לו להתאהב במותג שלך.

עיצוב מצגות וסרטונים

הדרך שלנו היא להעביר את המסר שלך, באמצעות סיפור ממוקד ואפקטיבי.

מחקר שוק

תהליך נכון מתחיל בהבנת קהל היעד, מטרות העסק, גיבוש מסקנות ויצירת תוכנית פעולה

כלים נלווים

למותג טוב יש כלי עזר - אתר און ליין, סט עיצובים לסושיאל, עיצובי דפוס ודיגיטל

מיתוג עסקים קטנים - רק בחברת מיתוג

יחד עם היתרון הגדול שיש לרשת בחשיפת עסקים קטנים לצד עסקים גדולים ללא שום הבדל, יש לזמינות של כלי הפרסום והמיתוג ברשת גם חיסרון גדול, שהם נגישים גם לאנשים שהם לא מקצועיים ואשר השימוש בהם, עלול לגרום נזק יותר מאשר להועיל. תחשבו אתם מתחילים תהליך מיתוג עם קידום אורגי בגוגל, מישהו לא מקצועי יכול לעשות לכם יותר נזק מתועלת. אל משרד פרסום למונז מגיעים כל מיני בעלי עסקים קטנים שנעשה להם מיתוג שלא מתאים להם כלל, ומומחי המיתוג של למונז צריכים להכניס אותם לתהליך של מיתוג עסקים קטנים מההתחלה עם קונספט ומסרים חדשים. גם אם אין הבדל בחשיפה ברשת בין עסקים קטנים וגדולים, יש חוק אחד חשוב בפרסום שצריך לזכור – אל תציג עסק קטן כמו עסק גדול כי יש אנשים שרוצים דווקא את העסק הקטן, האישי והטוב.

חשיבות המיתוג להצלחת העסק

הסיבה שפעילותם של כ – 30% מכלל העסקים הקטנים נגדעת במרוצת התקופה של השנים הראשונות היא לא תמיד בגלל המוצר, או הקונספט שהגו הבעלים, אלא דווקא בגלל התנהלות לא נכונה. התנהלות לא נכונה יכולה לבוא לידי ביטוי בכמה וכמה מישורים, ביניהם כלול המישור הכלכלי, ועל אותו המשקל עומד גם המישור השיווקי.

בשנים האחרונות העובדות מדברות בעד עצמן, וניתן לראות כי בעלי עסקים קטנים ובינוניים מעבירים את פעילותם העסקית אל הרשת. הסיבה לכך היא שהאינטרנט, הוא הזדמנות שיווקית אדירה עבור בעלי עסקים קטנים ובינוניים, שאין להם התקציב הדרוש כדי להשקיע במערך שיווקי נרחב. אך ללא הידע הנדרש וההבנה כיצד לבנות אסטרטגיה שיווקית, עסקים אלו לא ישיגו את מידת הנראות הרצויה ולכן מיתוג עסקים קטנים באמצעות פרסום בגוגל היא דרך נפלאה להגיע לתוצאות.

עולם האינטרנט רחב ממדים, וכדי לפצח את הנוסחה ולפרוץ אל השוק, קיים צורך ממשי בחברה מקצועית – וזו אחת הסיבות לכך שהקמנו את למונז , המתמחה בתחום מיתוג עסקים קטנים.

מחויבות היא שם המשחק

הנתונים מוכיחים כי רק 2% מכלל העסקים המוקמים בישראל מצליחים לפרוץ את השוק ולהפוך לעסק משגשג. אך לא נשכח כי גם ענקית רשתות המזון המהיר "מקדונלד'ס", לא התחילה את דרכה כרשת ולאט לאט ביססה את עצמה בזכות מיתוג נכון וכמובן לוגו מנצח, ואם נפנה לשוק המקומי, גם רשת בתי הקפה המצליחה "קפה קפה", התחילה מבית קפה שכונתי. על מנת להצליח בזירת המסחר המקומית, שלא לומר העולמית, כל שעליכם לעשות לפנות לצוות המומחים למיתוג עסקים של למונז, בעזרתו תוכלו לדבר אל הלקוחות שלכם בכל פלטפורמה שתהיה, לעטוף נכון את הרעיון שלכם, לצמוח באופן מהיר יותר, ליצור מודלים של שותפויות וזכייניות, להגדיר מטרות ולשווק את עצמכם באופן שייתן לכם יתרון על פני המתחרים ולא פחות חשוב, להביא את המחויבות שלכם להצלחת העסק אל השלב הבא.

אם אתם רוצים להיכלל באחוז המצליחים, צרו קשר אתנו עוד היום לקבלת פרטים על מיתוג עסקים, ובעזרת צוות המומחים שלנו, תוכלו לפתח יתרון משמעותי על פני המתחרים ולהוביל את העסק שלכם להצלחה!

מיתוג לעסק בעידן הדיגיטלי

מיתוג עסקים וחברות הינו חלק משמעותי ובלתי נפרד מיצירת אסטרטגיית שיווק ומכירות מוצלחת לכל מותג ועסק קטן. מיתוג עסקי מאפשר לנו לבדל את המוצר והשירות אותו אנו מציעים ללקוחות שלנו והוא מהווה חלק משמעותי בהצלחת העסק לטווח הרחוק.

תחשבו על זה רגע, התפתחות הטכנולוגיה בעולם מובילה לשינויים משמעותיים בכל תחומי החיים. כיום, אמצעי המדיה השונים והאינטרנט בפרט מאפשרים לנו ליצור קשרים בינלאומיים מכל מקום ובכל זמן. דבר זה משפיע באופן ישיר גם על הכלכלה ועל עולם השיווק והפרסום.

הטכנולוגיה והפיתוחים החדשניים מאפשרים לעסקים וחברות להגדיל את החשיפה ולהגיע לקהל יעד רחב מכל העולם ללא תלות במיקום הפיזי, דבר אשר לא התאפשר לפניי כן.

בעולם מתפתח עם שפע של היצע ורווי בעסקים ומוצרים, אנו חשופים לאלפי מותגים אשר כל אחד מהם מנסה לתפוס את מקומו בתודעת הצרכן על פניי מתחרים רבים.

כדי שמותג יתברג בזיכרון וילכוד את עיניי הצרכנים עליו לסקרן, לעורר אמוציות, לעניין, לחדש ולתת ערך מוסף שימשוך את הקונים הפוטנציאלים אליו. פרמטרים אלה משקפים את ערכי המותג, אופיו ותכונותיו.