קידום אורגני בגוגל SEO

תוכן עניינים

אנחנו כאן, לשירותכם תמיד!

מחקר מילות מפתח, כתיבת מאמרים, דוחות התקדמות, ניתוח ושיפור זמני טעינה ועוד..

בעלי עסקים מתכננים אתרי אינטרנט מעוצבים ומרשימים, עם כמה תמונות יפות, תיאורים מושכים שימכרו את המוצר ואת המותג, ואולי גם בלוג מקצועי שבו יוכלו לתת כמה טיפים לגולשים שיגיעו לבקר. אלא שגם האתר היפה והמעניין מכולם זקוק לתנועה, ואין ספק שהדרך האידאלית לייצר אותה ולהגדיל את החשיפה היא באמצעות קידום אורגני בגוגל.

קידום אורגני – פוטנציאל אדיר

כדי לייצר חשיפה לעסק שלכם, ובעיקר כדי שהלקוחות הפוטנציאליים ידעו שאתם קיימים, קידום אורגני בגוגל הוא בדיוק מה שאתם צריכים. הרעיון כאן די פשוט: מנוע החיפוש הגדול בעולם מדרג אתרים על פי קריטריונים שונים, והדירוג הזה קובע איפה יופיע האתר שלכם כשהגולשים יחפשו מוצרים או שירותים רלוונטיים. כך, גולש שמחפש עורך דין בגני תקווה, קוסמטיקאית בסביון או מורה פרטי ברחובות, יוכל למצוא אתכם כבר בעמוד התוצאות הראשון. אם תיעלמו בעמוד השני או השלישי, הסיכוי שתגיעו אל קהל המטרה נמוך משמעותית.

קידום אורגני בגוגל עולה לכם פחות

אחרי שהבנו (על קצה המזלג) איך בדיוק עושים את זה, חשוב להדגיש את היתרונות המרכזיים של הקידום האורגני, ויש מהם לא מעט. בראש הרשימה ניתן למנות את סוגיית העלות, ואין ספק שמדובר במשתנה משמעותי מבחינתו של כל בעל עסק, קטן או גדול. בעוד פרסום ממומן בגוגל או בפייסבוק מחייב תכנון תקציבי קפדני, קידום אורגני פועל באופן שונה לחלוטין. כאן אנחנו לא מתכננים קמפיין עם טקסט סקסי ותקציב גדול, אלא משקיעים בתוכן איכותי, בתמונות הנכונות, בחוויה הטובה ביותר לגולשים וביצירת ערך של ממש. יש לכך עלות ונדרשת גם לא מעט סבלנות, אבל בטווח הארוך זוהי דרך יעילה וטובה להגיע לביצועים מצוינים.

קידום אתרים אורגני מביא תוצאות איכותיות

מודעות פרסום בפייסבוק או בגוגל יכולות לעלות לכם אלפי שקלים מדי חודש, וזו דרך נהדרת להגיע לקהל היעד ולהגדיל חשיפה. מצד שני, ברור לחלוטין שהקמפיין יגיע גם לקהלים הרלוונטיים אליכם קצת פחות, ובכל מקרה תצטרכו להשקיע את הזמן בכל ליד ובכל לקוח פוטנציאלי. מצד שני, גולשים שמגיעים אל האתר שלכם משום שהם מחפשים מוצר או שירות, הם גולשים שאפשר לכנות "לידים חמים". ליד חם יהיה קל יותר להניע לפעולה, והוא בהחלט בשל הרבה יותר. הוא יגיע משום שהוא מחפש בדיוק אתכם, את הערך שיש לכם להציע ואת הפתרון הייחודי שלכם. למען הסר ספק, לקמפיינים הממומנים יש חשיבות עצומה בקידום האתר שלכם, אבל קידום אורגני חשוב לא פחות ובמקרים רבים – אף יותר.

קידום אתר בגוגל מחזק את התדמית שלכם

עסקים רבים נשענים על מוניטין טוב, וגם ללקוחות הנושא הזה חשוב. כולנו רוצים לקנות מוצרים ושירותים ממותג שנחשב מקצועי, איכותי ואמין, ואם אנחנו זקוקים לשירות של בעל מקצוע, רצוי שיהיה זה אדם שירותי וסמכותי שיודע על מה הוא מדבר. קידום אורגני מאפשר לכם להשיג את המטרה הזו, משום שהוא נשען על תוכן איכותי, על ערך ללקוח ועל זמני שהייה ממושכים יותר של הגולשים באתר. כשאתם מציגים מדריך פרקטי ומעניקים לגולשים שלכם טיפים, הם רוצים להישאר ולקבל עוד מידע, הם תופסים אתכם כאנשי מקצוע מהשורה הראשונה, והם מסייעים לגוגל לתפוס אתכם בדיוק באותה הצורה. זוהי חותמת איכות משמעותית מאוד, וגם אתם יכולים להגיע אליה בעבודה נכונה.

קידום אורגני עובד בטווח הארוך

הקמפיין שלכם בגוגל או ברשת חברתית כלשהיא, הוא קמפיין שיכול למשוך אליכם כמות מכובדת של גולשים. השאלה היא מה יחכה לגולשים כשיגיעו אליכם, ואיזו חוויה הם יקבלו. אם תנסו לחשוב על עצמכם כעל צרכנים, הרי גם אתם נמשכים למודעות אטרקטיביות עם סלוגן מפוצץ ותמונה שעושה את העבודה. כשאתם לוחצים על הקישור ומגיעים אל האתר, אתם מחליטים מהר מאוד אם הגעתם למקום הנכון ואם יש טעם להישאר באתר או לחזור לאחור. ההחלטה הזו תתקבל על בסיס כל אותם פרמטרים שהזכרנו קודם, והיא תשפיע במידה רבה גם על האופן שבו גוגל תופס אתכם. במילים אחרות, קידום אתרים המתבצע באופן אורגני ומחושב, הוא קידום שמבטיח לכם תוצאות טובות יותר בטווח הארוך, ולא רק בטווח הקצר.

קידום אתרים על ידי מקצוענים בלבד

היתרונות של הקידום האורגני בהחלט רבים וחשובים, ואין ספק שבעבודה נכונה גם אתם יכולים להגיע לתוצאות מעולות. חברת קידום אתרים מקצועית ומנוסה תעמיד לרשותכם את כל הכלים הדרושים, את המעצבים ואת כותבי התוכן, את הניסיון ואת הידע הרב, והכול כדי שתכבשו את היעדים שהצבתם. זהו כוחה של למונז, שמעניקה ללקוחותיה סל שירותים מקיף ומקצועי, ומלווה אותם כל הדרך אל המטרה.

תוכן נוסף שתאהבו

אנחנו כאן, לשירותכם תמיד!
אנחנו כאן, לשירותכם תמיד!