קצת על עיצוב גרפי

תוכן עניינים

אנחנו כאן, לשירותכם תמיד!

אין זה סוד שאחד ההיבטים החשובים והמכריעים ביותר באתר, ובתחום הפרסום ככלל הוא העיצוב.

פעמים רבות העיצוב הוא ההבדל בין הצלחה לכישלון.
עיצוב משעמם ומרדים, נטול יצירתיות או איזון, יוביל לאחוז נטישה גבוה, ויפתח את דלת היציאה עבור הגולש, שכנראה שלא ימהר לבצע פעולות באתר שלך, בעוד שעיצוב מהפנט אשר ממגנט את העין מהשנייה הראשונה, יגרום לך להישאר באתר וישאיר לך טעם של עוד, יוביל אותך להמשיך לחקור ולשוטט בו ולעיתים תכופות גם לבצע פעולה כמו רכישה או השארת פרטים.

זמן הנטישה, כלומר הזמן שבו הגולש או הלקוח הפוטנציאלי נמצא באתר מהרגע שנכנס ועד שיצא עומד על פחות מ 4 שניות! כל הרושם הראשוני של האתר, חוויות הגלישה, הנגישות, התוכן שבו והאפשרות שתתבצע פעולה כלשהי, מסתכמים למספר שניות בודדות, בהן הגולש לוקח החלטה האם להישאר או לברוח, ואף בעל עסק לא רוצה לראות את הלקוחות שלו עוזבים כל כך מהר.

על מנת למשוך את הגולשים ולהוריד את אחוז הנטישה, עליך לגרות את החושים שלהם, והאיבר המרכזי בסיפור הזה הוא העיניים. עיצוב שיגרום לגולש להתפעל, לעבור בין הדפים באתר ולחטט בו עד אשר ידע שובע, הוא עיצוב מנצח שבאמצעותו מודדים הצלחה, ובעזרתו מניעים לפעולות ורכישות באתר. אנחנו בלמונז, עם שנים של ניסיון בעיצוב אתרים, כרטיסי ביקור, באנרים, לוגואים ועוד שלל עיצובים מרהיבים.

תוכן נוסף שתאהבו

אנחנו כאן, לשירותכם תמיד!