הרבה עסקים כבר הבינו את כח הטמון בפרסום בפייסבוק, רוצה להתחיל להגדיל את קהל הלקוחות?

הפרסום הממומן בפייסבוק כולל עיצוב ומיתוג עמוד אטרקטיבי, קידומי פוסטים בתשלום ובנייה ופרסום מודעות באמצעות Ads Manager. לכל פעולה כזו יתלוו התאמת תוכן, טרגוד מדוייק של קהל היעד, בחירת אמצעים לפרסום, מיקום המודעה והגדרת היעדים, כגון מיתוג, חשיפה, יצירת לידים או מעורבות, רימרקטניג וכדומה. פעולות הקידום הממומן והפרסום בפייסבוק ילוו בניהול צמוד ובתהליכי אופטימיזציה למיקסום התוצאות.

פרסום בפייסבוק

למונז פותחת לך עולם חדש לפרסום פייסבוק עסקי מנצח, בשיטות מתקדמות ובעזרת כל הכלים החדשניים ביותר לשיווק בפייסבוק.
.

שיווק בפייסבוק

צוות השיווק בפייסבוק של למונז מציעים לך להיחשף ליכולות נדירות של שיווק העסק והמוצרים והנעת הלקוחות הפוטנציאליים לבצע פעולות, שיהפכו אותם לרוכשים אקטיביים.

פתיחת וניהול דף עסקי

ניהול דף עסקי בפייסבוק הוא אמצעי פרסומי חובה לכל עסק. אם עד היום ניהלת עמוד פרטי או לא פתחת עמוד אז פספסת ערוץ שיווק ומיתוג מרכזי מאוד.

קידום ממומן בפייסבוק

פתחת עמוד עסקי בפייסבוק אבל הלייקים לא הגיעו? ניהול עמוד עסקי בפייסבוק הוא מומחיות הדורשת עבודת קידום ממומן ואורגני. בשביל זה אנחנו כאן!

איך נוכל לעזור גם לך להצליח בשיווק בפייסבוק?
לייעוץ חינם חייגו עכשיו

פרסום בפייסבוק

הצוות שלנו מתמחה בעולם הפייסבוק ומכיר את כל שיטות הפרסום בפייסבוק, שיביאו לך תוצאות ממוקדות. אפשר לטרגט את הפרסום בפייסבוק לכיוון חשיפה המונית, להגדלת מספר החברים, ליצירת מעורבות בעמוד הפייסבוק העסקי או לקידום מכירות. היתרון הגדול של פרסום ושיווק בפייסבוק הוא היכולת להגיע ללקוחות פוטנציאליים, לאתר מידע על המתחרים, לבצע מעקב ולמתג את העסק שלך בלחיצת כפתור.

שיווק בפייסבוק

איך מגיעים ללקוחות? מחלקת השיווק בפייסבוק שלנו מורכבת מתותחי על, שכל מטרתם לאתר ולטרגט את הגולשים שיכולים להפוך לקונים. באמצעות שיווק בפייסבוק ניתן להגדיל את הרווחים ומספר האוהדים שלך ולחשוף את המותג ויתרונותיו לרוכשים פוטנציאליים. השיווק בפייסבוק מצליח כשיודעים את כל הסודות ומכירים את כל הכלים. יש לך שאלות? יש לנו תשובות!

קידום ממומן בפייסבוק

גם פייסבוק רוצים להרוויח ויש להם דרכים מצויינות להגביל את החשיפה שלך לקהל היעד, אלא אם כן משלמים להם עליה… צוות למונז מתמחה בקידום ממומן בפייסבוק, כזה שיעלה לך מעט ויביא להרבה לייקים חדשים ומעורבות במוצרים. שיטות הקידום הממומן בפייסבוק מתחילות בתשלום לפי קליק ועד לתשלום לפי חשיפה. אפשר לבדוק ממש עכשיו מה יותר יתאים לך

דף עסקי בפייסבוק

פתיחת עמוד עסקי בפייסבוק הוא כלי חובה לכל עסק, לא רק כי כולם שם אלא בעיקר כי כל מי ששם יכול להיות הלקוח הבא שלך. ניהול דף עסקי בפייסבוק לעיתים מרתיע בעלי עסקים בשל המורכבות והידע הנדרשים לתפעולו, החל מטקסטים מתאימים לפוסטים ועד לתמונות וסרטונים, שהכרחיים כולם לניהול עמוד פייסבוק מצליח. למונז מתחייבים לתת לך את הניהול המושלם, שיגדיל את החשיפה לעסק שלך ויביא לך חברים חדשים.

אופטימיזציה בפייסבוק

אחד היתרונות הגדולים של ניהול דף עסקי וקידום ממומן בפייסבוק הוא היכולת לקבל נתונים על כל שקל של השקעה. צוות למונז כולל מנתחים מיוחדים למשימה, שבודקים מה עשה הכסף שלך וממליצים לך איך כדאי לנהל אותו. המטרה של למונז היא שתרוויחו יותר והדרך היא ניהול אופטימיזציה של הפרסום בפייסבוק.

שאלות נפוצות

פייסבוק היא זירה דיגיטלית חברתית עוצמתית ויחד עם זאת, יש לה יתרונות ויש לה חסרונות. אם ללכת לשורה התחתונה- פרסום ושיווק עסקים בדיגיטל מחייב מענה 360, כלומר שימוש במגוון מדיות ופייסבוק הוא אחד המרכזיים שבהם. היתרון הגדול של הפייסבוק הוא ביצירת אחוזי חשיפה ויראלית, שבעבר הייתה נחלתם של הטלוויזיה, הרדיו והעיתונות הארצית. עוד יתרון הוא שלהבדיל מעולם הפרסום הישן, בפייסבוק אפשר לדעת בדיוק מי נחשף לפרסום, כמה ומה הם עשו עם זה. יותר מזה? פייסבוק עוקבת אחרינו לכל מקום, עד כדי כך, שהיא יודעת איפה אתם נמצאים פיזית ומה אתם מחפשים, גם כשאתם לא גולשים ברשת. למפרסמים זהו יתרון גדול.

בין החסרונות של הפייסבוק ניתן למנות דווקא את המגוון הגדול של אמצעי פילוח קהל היעד, הקושי להגיע לקהל מדויק והבעיה הגדולה ביותר- אנשים לא נוטים לבצע רכישות בפייס. בעבודת קידום מקצועית ניתן להתגבר על החסרונות ולמנף את היתרונות.

כן אבל לא את כולם. יש לבחור אילו פוסטים לקדם ואילו להשאיר לקידום טבעי (אורגני). הרבה פעמים מתפתים לחזק בקידום דווקא את הפוסטים שזוכים לפחות לייקים ומעורבות אבל לפעמים לא כדאי לדרוש לייקים ב"כח" לפוסט חלש אלא לקדם את הפוסטים החזקים ולנצל אותם עד המקסימום. בכל מקרה מומלץ לקדם פוסטים בעמוד עסקי מכיוון שפייסבוק "חוסם" אותם, כלומר הוא מפיץ אותם אורגנית רק לאחוז מסויים של החברים, אלא אם כן תשלם לו על החשיפה.

תלוי במטרה. אם המטרה היא להגדיל את המעורבות בעמוד, כלומר "לסחוט" תגובות ושיתופים, אז כדאי להשאיר את הגולשים בעמוד. התועלות ברורות, כך תוכלו להגדיל חשיפה ולמשוך חברים חדשים. מעורבות גבוהה מעידה על רלוונטיות התוכן לגולשים ואם העמוד רלוונטי אז הוא נהנה מיתרונות תדמיתיים ומכירתיים. לעומת זאת, אם המטרה היא לגרום לגולשים להכנס לאתר האינטרנט או לבצע פעולת הרשמה, מילוי טופס לצורך יצירת לידים וכדומה אז מומלץ "להוציא אותם החוצה" מהפייסבוק. אם להבדיל בגדול בין שני המהלכים, אז במקרה הראשון המטרה תהיה תדמיתית ובמקרה השני מכירתית.

בשנים האחרונות עושים בפייסבוק מאמצי על לתת פייט ליוטיוב ולהתמקם בראש זירת הסרטונים. בכדי להבהיר עד כמה פייסבוק רוצה להיות ראשונה, נזכיר שזה התחיל באופציה לעלות סרטוני 360 מעלות ועד להאשמות של גוגל על גניבת סרטונים בחסות פייסבוק. לכן גם, פייסבוק ממש לא אוהבת שיתוף סרטוני יוטיוב אצלה בעמוד ולעומת זאת מתעדפת סרטונים בהעלאה ישירה. סיבה נוספת להעדיף סרטונים היא שתוכן חזותי משיג רמת מעורבות גבוהה יותר. ההערכות אומרות שתוך שנתיים למעלה מ-80 אחוז מתעבורת האינטרנט בכללותו תכיל סרטונים. עוד משהו קטן- לא כל סרטון חייב להיות השקעה של אלפי שקלים. לפעמים סרטון ויראלי יכול להתחיל מצילום וידאו בנייד.