פרסום בגוגל (PPC).

הרבה עסקים כבר הבינו את כח הטמון בפרסום בגוגל, תתחילו להגדיל את קהל הלקוחות שלכם!

להבדיל מקידום אורגני, דרך קידום ממומן ניתן לקבל את התוצאות הגבוהות ביותר בעמוד, ולשם כך פיתחה גוגל את המערכת המקוונת -גוגל  אדוורדס.
לא נרחיב על דרכי השימוש והייעול שניתן לבצע במערכת זו, אך נציין כי ארבע המודעות העליונות בעמוד החיפוש וארבע המודעות התחתונות, יהיו בהכרח של עסקים שמפרסמים דרך קידום ממומן, אותן מודעות יהיו כמעט זהות לאלו של הקידום האורגני, מלבד סימן ירוק עם המילה “מודעה“.

רוצים להופיע בתוצאות הראשונות בגוגל? להפיץ את הבשורה שלך?

שאלות נפוצות

כחלק מתחילת התהליך מנהל תיק הלקוח מבצע אפיון מלא של העסק ומטרות הקמפיין ולפי מידע זה נבצע חקר ביטויי מפתח מעמיק שיתאים בדיוק לפי צרכי העסק בכדי להפיק את התועלת המקסימלית מהקמפיין.

ישנם מגוון רחב של סוגי קמפיינים אך הם מתחלקים לשתי מטרות עיקריות: מיתוג העסק, וביצוע פעולה. בד"כ כשנרצה לעשות מיתוג לעסק נבחר בפרסום ברשת המדיה או/ו קמפיין וידיאו(YouTube) המטרה העיקרית של קמפיינים אלו זה ליצור "Buzz" – יצירת רעש אינטרנטי סביב מוצר, חברה או כל דבר שאנחנו משווקים.
לעומת זאת ישנם סוגי קמפיינים כמו: מודעות קניות ((MC=Google Merchant Center, פרסום ברשת החיפוש, ומודעות לקידום אפליקציה שנועדו עבור "ביצוע פעולה" – ההגדרה הפשוטה ל"ביצוע פעולה" היא רכישה, מילוי טופס יצירת קשר, הורדת אפליקציה. בד"כ אלו הקמפיינים יותר יקרים מקמפיינים שנועדו למיתוג.

להבדיל מקידום אורגני שדרוש זמן של מספר חודשים בכדי לראות תוצאות ממשיות, בקידום ממומן בגוגל התוצאות הם מידיות, ברגע שניצור קמפיין ונתחיל בפרסום ב – Google Adwords התוצאות לא יאחרו להגיע בזמן קצר מאוד.
בכל סוף חודש חברת למונז תדאג להוציא ללקוח דוח מפורט מאוד שיכלול מגוון פרטים כגון: הופעות, קליקים, אחוזי הקלקה(CTR), המרות(ביצוע פעולה שהוגדרה מראש) ועוד המון פרטים שיוכלו להראות ללקוח את הצלחתו של הקמפיין.