ניהול וקידום עמודי פייסבוק

מומחים בפרסום בפייסבוק לעסקים, חברות וארגונים

יתרונות לקידום העסק בפייסבוק

למרות שכולנו מכירים זאת, הגיע הזמן להציע את הקריאה – פייסבוק מהווה את הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם! עם מעל 3 מיליארד משתמשים פעילים, מתוכם 7 מיליון בישראל בלבד, היזהרו מפשע לאפשר לעצמכם להשאר בחשיבות הרשת הזו. אפילו אם אתם מטרידים בקשר לחשוב שהלקוחות שלכם אינם נמצאים שם (וברוב המקרים זו השערה שגויה), התמיכה בדף פייסבוק העסקי הוא כלי חשוב המשפר את תדמית העסק ומאפשר חשיפה רצינית לקהל הלקוחות, קטן או גדול.

ניהול וקידום דף פייסבוק עסקי מציע יתרונות רבים, ביניהם: טווח מחירים המתאים לכל יכולת, גמישות באספקת השיווק, הגדרת קהל יעד מדויק, בנייה לטווח הקצר ולטווח הארוך, קבלת נתונים מדויקים אודות הקמפיין, ואפשרות לרימרקטינג – כלומר, פרסום חוזר אל קהל היעד שכבר התעניין בעסק.

כל זאת, בשפה פשוטה – הזדמנות להתקדם פרסונלית ומקצועית בעולם הדיגיטל, וכמובן, כי אם המתחרים ישם, ואתם לא, תסכימו שזהו מקום בו אי-כדאי להיות חסרי פעולה.

טווח עלויות רחב וגמיש

אחד מהיתרונות המפתיעים ביותר בשיווק הדיגיטלי הוא היכולת להתאים את טווח ההוצאות והתקציב בצורה רחבה וגמישה. לפני תקופת השיווק הדיגיטלי, עסקים היו נאלצים לפנות לעצומים כמו עיתונים, שלטים וטלוויזיה לקידום ולפרסום, משהו שלא תמיד היה ניתן להתיר לעצמם, גם אם ברצונם.

היום, כל עסק יכול להתחיל את קמפייני הקידום בפייסבוק בסכומים נמוכים למדי. אך, יחד עם כל חידוש, יש לזכור שהסיכון בקמפיינים ממומנים בפייסבוק, בלעדייך גורם מקצועי יכול פשוט "לשרוף" את הכסף. כל עסק יכול למצוא את אסטרטגיה השיווקית והתקציב המתאימים לו ולסוג הקמפיין שלו.

חשוב להבין כי ניהול קמפיינים בפייסבוק הוא לא תהליך פשוט, ולכן הבחירה המרכזית היא לבחור בגורם מקצועי ואמין שישמור על יכולת גבוהה של הקמפיין לפרסם ולהשפיע.

קבלת נתונים מדויקים על הצלחת הקמפיין

יתרון נוסף בשיווק בפייסבוק הוא היכולת לקבל נתונים מדויקים שמאפשרים הערכה מדויקת של הקמפיין. השימוש בנתונים אלו מספק מספר יתרונות חשובים.

בראשם, ניתן להשיג תוצאה מקסימלית מתקציב הקמפיין. המידע המוצג מאפשר להבין כיצד הקהל מגיב לפרסומים שונים ולהגיב בצורה חיובית. באמצעות כך, ניתן להפנות את רוב המשאבים לפרסומים שמצליחים יותר ולמנוע הוצאות מיותרות על פרסומים שלא יועילו באופן יעיל.

יתרון נוסף הוא התרגלות טובה יותר של הצרכים של הלקוח. לדוגמה, ניתן להבין אילו מוצרים או מבצעים יותר פופולריים לקהל היעד, תוך כדי ניתוח התגובה לקמפיינים שונים.

הנתונים מאפשרים גם להבין את הפרופיל הדמוגרפי של הקהל – טווחי גיל, מגדר ואזורי מיקום. כך ניתן להתאים את הקמפיינים לקהל המדויק ולשפר את יעילותם. הנתונים מאפשרים גם לדעת את הכמות של אנשים שנחשפו לעסק, את הכניסות לאתר ואת עלות הפעולות השונות, ומתקנים את ההחלטות בהתאם.

קהל יעד מוגדר ומדויק

אחת מהיתרונות המפתיעים ביותר בשיווק בפייסבוק היא היכולת להגדיר את קהל היעד בצורה יעילה ומדויקת.
בניגוד לאפשרויות הפרסום המסורתיות, כמו פרסומות בעיתון או בטלוויזיה, שבהן אתה משלם מחיר גבוה ולא בהכרח מגיע לקהל היעד שלך, בפייסבוק אתה יכול לבחור בדיוק באילו אנשים תרצה שהפרסומת שלך תוצג.

האפשרות להתאים קהל יעד לפי פרמטרים שונים היא כלי עוצמתי. לדוגמה, אם אתה מעוניין לפרסם מספר מוצרים שיש להם קהל יעד שונה, כמו מוצרים לנשים בטווח גילאים 30-50, מוצרים לגברים בטווח גילאים 40-50, מוצרים לחיילים בגילאים 18-22 בעיר מסוימת, ומוצרים לסטודנטים בעיר מסוימת ובערים הסמוכות, תוכל להתאים את הקמפיינים שלך כלפי כל קבוצה באופן יעיל וקווי פעולה יעודיים.

זהו אמצעי יעיל כדי למנוע הוצאות מיותרות ולהבטיח שתקדם לקהל שירכיב באמת עניין במוצרים שלך.

בנייה לטווח הקצר ולטווח הארוך

הניהול המתמשך של עמוד פייסבוק מציע את היכולת להשקיע בעסק בשני תחומים: לטווח הקצר ולטווח הארוך בו זמנית.
בעת פרסום בפייסבוק, תהליכים מרובים מתרחשים. לטווח הקצר, כאשר פרסומים נכנסים לפעולה, יש עמוד נרחב של אנשים המתרגשים להיכנס לעסק שלך.

כתוצאה מכך, יש גדילה משמעותית בהזדמנויות של קוחות להגיע או לרכוש מוצר או שירות מהעסק. לטווח הארוך, בזמן שאתה מפרסם בפייסבוק והמותג שלך נחשף לכמות רבה של אנשים, בעצם אתה בונה יציבות למותג שלך.

אף שאין קניית מוצר באותו הרגע, אנשים ששומרים על עקביות ומנהלים את העמוד העסקי, מתעצמים לטווח הארוך ויוצרים את האפקט "כדור השלג".

המותג הופך לחזק יותר ויותר בזמן והקהל מתרכז סביבו, כך שהפעילות המתמשכת מסייעת לקדם את העסק ולהגדיל את הסמכותו בעיניים של הקהל.

גמישות בעבודת השיווק

גמישות בעבודת השיווק היא יתרון עצום ומשמעותי בעסקים. בפרקטיקה, יתרון זה בפרסום בפייסבוק מתבטא באפשרות לשנות, לערוך, להשהות או להתחיל מחדש כל פעולה בכל עת. זאת אומרת שהעסק אינו כלול באילוצים, וניתן להתאים את הפרסומות למצבים משתנים בקלות. ייתכן לבצע שינויים כגון החלפת לוגו, עדכון פרט במוצר או במבצע, שינוי כתובת, מספר טלפון או כל שינוי אחר, וכל זאת תוך מספר דקות ספורות.

רימרקטינג

רימרקטינג – מה זה בכלל? אנו כנראה מכירים את התופעה: לפני שגולש יגיב לפרסום מסוים, הוא מסתכל עליו בין 6 ל-8 פעמים בממוצע. זו התקופה הדרושה לקהל להתרגש ולהגיב. ומה קשור לרימרקטינג? בפשטות, זו שיטת שיווק שמקבלת את השם "רימרקטינג" – שיווק חוזר. איך זה עובד? בפייסבוק, יש לנו את היכולת ליצור מתמרץ שיווקי לאנשים שכבר התעניינו בפרסומיך או ביצעו פעולה מסוימת. זה אומר שניתן להפעיל סדרת פרסומים מותאמת ישירות לאותו קהל, מתמקדים במיוחד לפי פעולה או עניין שהתקבלו. היכולת הזו נותנת אפשרות למגוון אסטרטגיות שיווקיות, המתאימות למוצר ולעסק. דוגמת פעולה כגון לייק לפרסום, ביקור באתר או כל פעולה אחרת, מפעילה את מערכת הרימרקטינג שלנו, וכתוצאה מכך, אנו מסוגלים להתאים קמפיינים שיתפקידם להשגת תוצאות מצוינות ברוב המקרים.

אזהרה: פוסטים ויראליים בפייסבוק!

אחת הייחודיות של פייסבוק היא היכולת להפוך כל דבר לויראלי. בניגוד לרשתות חברתיות אחרות, פייסבוק מתן לך את הכלים ליצירת פוסט שיצליח לטפח תופעת ויראליות. כשמשתמשים אחרים מתן ייק או מגיבים לפוסט, הוא מקפיץ לקהל החברים שלהם. כשהם עושים תגובות תיוג או שיתוף, השמיים הם הגבול. עם יצירת קריאייטיב נכונה (אולי גם גאונית), אפשר להפוך את הפוסט שלך למעניין, לגרום למשתמשים להפיץ אותו, לתייג חברים ולקדם ויראליזציה. באמצעות שקיפות יצירתית (ולעיתים גם בלעדית), אפשר להגיע למספרים מרשים של צפיות, והכל זה יכול לקרות בהשקעה קטנה או אף בלעדית.

בואו נסכם

סביר להניח שהבנתם שדף פייסבוק עסקי הוא לא סתם המלצה; הוא אחד מאמצעי השיווק המרכזיים והחשובים ביותר בעידן הנוכחי. עסק שלא נוכל למצוא אותו בזירות הרשת החברתית ובפייסבוק ייכנס לפגיעה כמו פעולה מהירה של מתחרים וישמיד עשרות לקוחות בכל פעם. אנו מציעים לכם לא לוותר על פוטנציאל כל כך גדול, אלא לבחור לעבוד יחד איתנו, חברת הפרסום המובילה בתחום.

כדי להפיק מערכת הפרסום שלכם את היתרונות המרביים, יש לכם צורך בחברה שאתם יכולים לסמוך עליה ב-100% לניהול ולהובלת העמוד שלכם בפייסבוק. אנו כאן כדי לספק לכם פתרונות ברמה הגבוהה ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי. בניסיון רב ומוכח של שנים, אנו יכולים להביא את עסקכם לקדמת השורה.

המטרה שלנו היא לספק לכם מענה איכותי ומצוין. אנו לא מתפשרים בעבודה טובה, אלא דורשים ממעטפת הפרסום שלנו להיות מעולה. יתרון נוסף שלנו הוא התמיכה באיכות גבוהה והיכולת להתמודד עם כל פרט קטן. אפשר פשוט לקרוא מאמר כדי להבין למה אנחנו הטובים ביותר בשוק.

מעוניינים לדעת יותר? השאירו לנו פרטים בטופס למטה ונחזור אליכם בהקדם!

אנחנו כאן, לשירותכם תמיד!