מכירים את המשפט "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו?" אז כאן למעשה, המקרה הוא הפוך. המיתוג של העסק נועד שקודם כל תסתכל בקנקן. למעשה , מיתוג נבנה על ידי משוואה כזו שתיצור עניין במעטפת של העסק שלך כלפי בחוץ. הצבעים , בחירת השם , הלוגו, הקופירייטינג והקריאטיב.

מיתוג הוא החזון והמסר שהעסק צריך להעביר לקהל היעד שלו. לצורך העניין חנות תכשיטים שרוצה למתג את  עצמה באופן יוקרתי או לחילופין מותג בגדים עממי שימתג את עצמו כנוח לכל כיס. וזו בדיוק הנקודה. המיתוג הוא המלך. הדרך בה תבחר למתג את עצמך כעסק היא סופר קריטית להמשך הדרך של העסק. הבחירה של המשוואה צריכה להיות מדויקת וחכמה כדי שהדרך בה תשווק את עצמך בפלטפורמות השונות תדע לגעת בנקודות הכי חשובות של התחום וקהל היעד.

אז איך עושים את זה?

תחילה, עושים ניתוח שוק מדויק של התחום, סקירה של המתחרים וקהל היעד, כדי שנוכל למצוא את  הדרך לשפה העיצובית המרעננת והמיוחדת ביותר כדי לבלוט מעל כולם. לאחר מכן, נעשה אסטרטגיה שיווקית כדי להבין את הערכים והמתווה שלנו בציפייה לפנות לקהל היעד שלהו בשפתם המדויקת.
יותר מהכל  חשוב לנו להיות שונים בנוף. עם השנים הבנו מסקנה מאוד פשוטה – החכמה היא לתפוס את העין של הלקוח ולהשאיר אצלו חותם. ולא , סיסטמטיות ומסחריות לא חלק המתווה שלנו למיתוגיות. העניין הוא לחדש, להציף ולרענן כמה שיותר.

המיתוג ילווה אותך כעסק לאורך כל הדרך. למעשה, תכנית השיווק שלך תתבסס כולה על המיתוג. ככה תוכל לבחור את הקופירייטינג המתאים, האייקונים הנכונים והצבעים המדויקים.

אז מה קורה בלמונז?

שאלה מצוינת – אנחנו מאמינים כי איזור הנוחות כלכך לא נוח עבורנו. אנחנו מאמינים כי דיגיטל טוב הוא דיגיטל שונה ומיוחד. לחקור עד הפרטים הקטנים, ולפשט את המאפיינים ככל הניתן.

היי, אנחנו למונז

למונז הינה סוכנות מיתוג, קידום ושיווק דיגיטלי המספקת מגוון פתרונות דיגיטליים לעסקים וחברות.

הצטרפו למועדון החברים שלנו

הירשמו עכשיו כדי לקבל הטבות ועדכונים בלעדיים מלמונז מדי שבוע!

אל תדאגו, אנחנו לא מספימים!

עקבו אחרינו במדיה