בניית חנות אינטרנטית, בניית חנות אונליין

אנו מתמחים בבניית חנויות אינטרנט, האתרים שאנו מפתחים זוכים לקידום בדפים הראשונים של תוצאות גוגל, וזאת בזכות הדגש המיוחד שאנו נותנים למבנה האתר, למהירות הטעינה, ולחוויית המשתמש. אנו מקנים לעסק שלך פרופיל דיגיטלי ייחודי ומתקדם שמסייע לשדרג את המכירות שלך בצורה מרשימה.

חנות אינטרנטית - מה זה כולל?

החנויות שלנו מבוססות מערכת ניהול התוכן הטובה בעולם ואתם נהנים מתכונות מתקדמות שיעזרו לכם למכור יותר בהשקעה כספית נמוכה במיוחד!

  • ניהול מלאי – מערכת לניהול מלאי מתקדמת.
  • קופונים – הוספת קופונים לקידומי מכירות והגדלת סל הקניות ללקוחות שלכם.
  • הוספת מוצרים וקטגוריות ללא הגבלה – האתר כולל מערכת ניהול תוכן קלה ופשוטה אשר תאפשר לכם להוסיף מוצרים וקטגוריות ללא הגבלה.
  • סליקה באשראי / פייפאל – מגוון אפשרויות תשלום מתקדמות לנוחיותכם ולנוחיות לקוחותיכם.
  • הוספת תכונות למוצרים – לפירוט מהיר, יעיל ונוח ויכולות סינון מתקדמות.

חנות אינטרנטית כל היתרונות במקום אחד

כאמור, החנות הווירטואלית זקוקה למלוא תשומת הלב, ולכלים פרקטיים שיאפשרו קידום אורגני מנצח, אחד הכלים החשובים והבסיסיים ביותר הוא תכנון מדויק לאתר, זה שיבטיח חוויית משתמש נוחה מאוד.

אם כן, אחת המשימות הראשונות שלנו יחד היא לזהות מי קהל היעד, איך ייראה האתר האידאלי מבחינתו ומה התהליך שהוא עובר עד לרגע שבו מתקבלת ההחלטה לבצע רכישה. איך יסודרו המוצרים על גבי המדפים הווירטואליים? אילו תמונות וקבצי מדיה ישדרגו את החוויה כולה? האם ישנם תכנים שהגולשים מחפשים כשהם מקבלים החלטות? ומה יש לך להציע שהמתחרים מתקשים לספק היום?

שאלות אלה חשובות כדי לאפשר לך לשדרג את החוויה שמקבלים הגולשים, ולעזור להם להפוך מגולשים סקרנים ללקוחות משלמים.

הקמת חנות אינטרנטית מקצועית

המערכת היעילה, הקידום הנכון והתכנון של ממשק נוח לניהול החנות והמלאי שלכם, אלה הם הכלים שיעזרו לכם לשלוט בעסק ביד רמה – ולהוביל אותו אל היעדים שהצבתם לעצמכם בראשית הדרך.

עם חברה מקצועית ואמינה המתמחה בתכנון ובניית חנויות וירטואליות, וכן בקידום אתרים ובשיווק דיגיטלי, גם העסק שלכם יכול לצמוח ולהגיע לקהל יעד גדול הרבה יותר. בתהליך עבודה מובנה ומסודר, עם סל שירותים מקיף הכולל גם צילום מקצועי, שירותי כתיבה והזנת תוכן – העסק שלכם נמצא בידיים טובות.

הניסיון הרב של צוות למונז והשירות המסור בכל שלבי העבודה, זה כל מה שאתם צריכים כדי להגיע לביצועים מעולים, לחסוך זמן יקר וליהנות מחנות וירטואלית מעוצבת ומרשימה שמספקת ללקוחות חוויה בלתי רגילה.

חנות אינטרנטית - ניהול פשוט ונוח

אם הזכרנו את פריצת הגבולות, הרי שהחנות הווירטואלית היא כלי מצוין שמאפשר לנו להגיע גם לקהלי יעד חדשים, שונים ובלתי מוכרים.

יכול להיות שהחנות שלך בלב תל אביב זוכה לפופולריות בקרב תושבי השכונה, אבל אל הלקוחות שלך בערים הסמוכות ואף ביישובים מרוחקים יותר מאתגר לך יותר להגיע. בניית חנויות וירטואליות משנה לחלוטין את התמונה, ובלי להקים סניפים חדשים בעלויות גבוהות במיוחד – אפשר עדיין להגיע גם לקהלים חדשים בפריסה גאוגרפית רחבה.

נכון, עדיין יעלה הצורך לדאוג לניהול המלאי ולשליחת המוצרים ללקוחות, גם הרחוקים ביותר, אבל בדרך הזו אפשר להרחיב את הפעילות, להגדיל את החשיפה משמעותית ולנגוס בנתח משמעותי יותר מהעוגה.

שאלות ותשובות

מרגע קבלת התכנים, המיתוג הקיים ותמונות, עד 7 ימי עסקים האתר עולה לאוויר.

כמובן, אנו משתפים מדריכים מוקלטים וגם בהתאמה אישית במידת הצורך, המערכת מאוד נגישה ונוחה לשינויים עצמאים, בנוסף יש שירות לקוחות מהיר!

חובה להתחיל את התהליך עם לוגו ושפה עיצובית מסויימת, במידה ואין לך כרגע לוגו:

  • ניתן לעצב לוגו מקצועי חדש הכולל 3 סקיצות וצבעים שונים.
  • ניתן לקבל לוגו בסיסי ונקי ללא תשלום.

הגלישה באתרי האינטרנט מתרחשת כיום בעיקר דרך הטלפון הנייד. צוות המתכנתים שלנו מתמקד בבניית אתרים שמותאמים במיוחד לניווט במובייל. בניית האתר נעשית בצורה אדפטיבית, מאפשרת עיצוב גמיש המתאים למסכים שונים – ממחשב נייח עד לטלפון סלולרי. בכך, אנו מבטיחים חוויית גלישה מיטבית ללקוחותיכם.

היום, כמעט יותר מתמיד, חשוב במיוחד לכם להבטיח את הקיום של אתר אינטרנט מקצועי, מדוייק, ומעוצב, המציע נוכחות מובהקת.

האתר שלכם הוא הייצוג הראשון שלכם ללקוחות, לעובדים, ולשותפים עסקיים, וכן – גם למתחרים. זהו הכלי החשוב ביותר להדגמת העסק או החברה שלכם, השירותים שאתם מציעים, והיתרונות שלכם.

בניית אתרים על ידי חברה מובילה בתחום מבטיחה את הפיתוח של אתר איכותי, אפקטיבי, רווחי ומקצועי.

אנחנו, בלמונז, מציעים ללוות אתכם צמוד בבניית האתר האינטרנטי שלכם, החל מתהליך האיתור והאפיון הדק, דרך עיצוב ייחודי ומותאם אישית, ועד לתכנון והכנסת המידע לאתר, תוך התעקשות על איכות גבוהה ופיתוח מותאם לצרכים שלכם.

בניית אתרים מדהימים תוך 7 ימי עסקים והאתר שלכם באוויר!

אתר מקצועי ומרשים לעסק

אתם שולחים לוגו ותוכן - כל השאר עלינו

4,299 ₪ + מע״מ

חנות אינטרנטית מקצועית

אתם שולחים לוגו - כל השאר עלינו

5,899 ₪ + מע"מ

מגוון של אתרים לדוגמא

KTeam

www.kteam.co.il/doit

מדמאטץ

academy.medmatch.co.il

צליל אללוף

www.tzlilalaluf.co.il

Loya - אופנה

www.loyaofficial.co.il

MX54

www.mxacademy54.com

Medicane - מדיקיין

www.medicane.co.il

אנחנו כאן, לשירותכם תמיד!