בניית דפי נחיתה, עיצוב דפי נחיתה

אם יש לך מוצר או שירות מסוים שברצונך להתמקד בפרסום שלו, דף נחיתה הוא הדרך. אנו ניצור עבורך דף נחיתה יפה ואיכותי, שיקלע בדיוק למטרה ויעביר את המסר בצורה הטובה ביותר.

מה זה בכלל דף נחיתה?

דף נחיתה הוא עמוד עצמאי שאינו מקושר לאתר בשלמותו, ומטרתו היא לשכנע את המבקר המתעניין לבצע פעולה מסוימת, כמו רכישת מוצר או שירות. בעזרת ממשק נגיש ונוח, הדף מפנה את הקורא לצעד נדרש.

בניגוד לדפים אינטרנטיים אחרים, דף נחיתה מתמקד במטרה אחת: למשוך את תשומת ליבם של הגולשים ולעודדם לפעולה מסוימת. במובנים פשוטים, דף נחיתה הוא כל דף שבו נימצא טופס ושאינו מכיל הסחות דעת נוספות, מתמקד בנושא או מוצר/שירות אחד אותו מעוניינים לקדם או למכור. במאמר הקרוב אנו מספקים את כל המידע הדרוש להבנת דפי הנחיתה.

היתרונות של בניית דף נחיתה

עלות הקמה נמוכה: הקמת דף נחיתה היא בדרך כלל זולה יחסית בהשוואה לבניית אתר אינטרנט מלא, ויכולה להיות במחיר של מאות שקלים בלבד. זאת בעיקר בגלל שדף הנחיתה מורכב מעמוד בודד ולא מאתר מורכב עם מספר רב של דפים. בנוסף, העיצוב והתכנון של דף הנחיתה נחשבים יחסית פשוטים, מה שמקל על התהליך ומפחית את העלויות.

זמן הקמה מהיר: באופן דומה לעלות הקמה, גם זמן הקמה של דף נחיתה הוא מהיר מאוד. מכיוון שדף הנחיתה מורכב מעמוד בודד המכיל רק מידע ספציפי על מוצר או שירות מסוים, ניתן ליצור ולתכנת דף נחיתה בזמן קצר מאוד, ולהשלים את כל התהליך במספר שעות ספורות בלבד.

שיווקי ומניע לפעולה: דפי הנחיתה מיועדים להיות שיווקיים ומניעים לפעולה. הם נוצרים כדי למשוך את התשומת לב של הגולשים ולעודדם לבצע פעולה מסוימת, כמו למשל השארת פרטים או ביצוע רכישה. בעזרת מידע מפורט ושיווקי ניתן לשכנע את הגולשים לפעולה, ולהפוך את העניין שלהם ללידים או ללקוחות פוטנציאליים.

מה חשוב שיהיה בדף נחיתה?

כדי להבטיח תוצאות מיטביות מדף הנחיתה שלכם, חשוב מאוד להקפיד על הנקודות הבאות:

תוכן שיווקי: התוכן בדף הנחיתה שלכם הוא אחד הגורמים המרכזיים ביותר להצלחתו. חשוב שהתוכן יהיה שיווקי, מותאם לקהל היעד, ויוצג בצורה ברורה ומשכנעת. דאגו להדגיש את היתרונות והערך המוסף של המוצר או השירות שלכם ביחס למתחרים.

המלצות אוטנטיות: הוסיפו המלצות מלקוחות קיימים שלכם על מנת להגביר את האמינות והסמכות שלכם. תהיו רגישים לשמור על אוטנטיות והוסיפו תמונות מסך, סרטונים וביקורות מקוונות מהודעות כמו בגוגל עסקים ובפייסבוק.

עיצוב מוקפד: העיצוב והנראות של הדף נחיתה הם מרכיבים מרכזיים במשיכת התשומת לב של הגולשים. וודאו שהעיצוב נקי, מודרני ומשך את המבט, ושהתמונות והפונטים ברורים ומעוצבים היטב.

טופס קליל: כוללו טופס להשארת פרטים המותאם לקהל היעד שלכם. וודאו שהטופס פשוט למילוי ולא מעורב, כדי לעורר את עניין הגולשים ולהגדיל את הסיכוי שישאירו את פרטיהם.

אז מתי נצטרך לבנות דף נחיתה?

כדי להבטיח תוצאות מיטביות מדף הנחיתה שלכם, חשוב מאוד להשתמש בו בצורה יעילה וחדה. הנה כמה דוגמאות למקרים בהם דף הנחיתה יכול לשפר באופן משמעותי את ביצועי העסק שלכם:

הקמת עסק חדש: כשאתם מתחילים עסק חדש, חשוב מאוד למצוא לקוחות ראשונים. דף נחיתה יכול להיות כלי יעיל למשיכת לקוחות חדשים על ידי הצגת השירותים או המוצרים שלכם בצורה מקצועית ומשכנעת. באמצעות הטופס על הדף, הלקוחות יכולים להשאיר את פרטיהם ולהתחיל לקבל מכם מידע נוסף.

מחפשים לקוחות חדשים: אם עסקכם נתקע ואתם מחפשים את הדרך למצוא לקוחות חדשים, דף נחיתה יכול לעזור לכם לשחזר את העניין ולקבל לקוחות חדשים. דרך מקצועית ומסודרת, תוכלו להציג את השירותים או המוצרים שלכם ולהשאיר את הגולשים מרותקים.

מיתוג מחודש: במידה ואתם מחליטים לעדכן את מיתוג העסק שלכם, דף נחיתה יכול להיות הכלי המושלם להצגת השינויים ולמשוך לקוחות חדשים. באמצעות טקסטים מקצועיים ותמונות איכותיות, תוכלו להעביר את המסר הנכון ולהפוך את הדף לכלי שיווקי אפקטיבי.

שאלות ותשובות

קיימות כיום פלטפורמות חינמיות רבות ברשת שיכולות לאפשר לכם לבנות דף נחיתה משלכם בינהן WordPressSuqerspaceWixSite123 ועוד. הפלטפורמות בחלקן חינמיות ובחלקן גובות תשלום סמלי מהמשתמשים בהן. בסופו של דבר, כל חובבן יכול עם המדריכים הנכונים והידע הבסיסי לבנות דף נחיתה משלו. הבעיה? לא בטוח בכלל שדף הנחיתה שלכם יביא לתוצאות… אז למה לגשת לשירות בניית דף נחיתה?

המטרה המרכזית היא להניע את הגולשים לבצע פעולה מיידית לאור מה שהם קראו והתרשמו ממנו. בדרך כלל זה שונה מדפי המכירה שבהם אורך הדף משמעותי וכמות התוכן גדולה מאוד, משום שהם מציגים סקירה עם יתרונות משמעותיים במוצר או השירות, המלצות, מקרי בוחן קודמים וכדומה. דף הנחיתה לעומת זאת אמור להיות תמציתי וממוקד כל כולו רק בפעולה הרצויה. כמובן שבין שני סוגי הדפים יש גם הבדל שמתבטא במחירים, משום שעלויות ההקמה, הצרכים והתחזוקה הכוללת עשויים להיות שונים.

צריך להדגיש ולומר – בניית דף נחיתה לא תחליף בשום אופן אתר אינטרנט או להיפך. לכל אחד מהם יש הצדקה חשובה וגם מטרות שונות. הרי אתר האינטרנט מתמקד בכל השירותים או המוצרים של אותו העסק, בעוד שדף הנחיתה יתמקד רק באחד מהם. לפעמים הוא ירצה להגביר מכירות של מוצר מדשדש או מוגבל בזמן עם הטבה מיוחדת, כך שבכל מקרה תהיה הלימה בין האתר לדף הנחיתה.

כיצד מתמחרים דפי נחיתה?

באופן כללי, סדר גודל העלויות נע בין 400-500 ₪ ועד אלפי שקלים, הכל תלוי ברמת התכנים, העימוד, הגרפיקה, סוג האחסון, טיבו של בונה העמוד ועוד המון. בלי להלאות יותר מידי, הנה רמות המחירים הקיימות ואחריהן הפירוט לגבי כל רמה ומה שהיא מספקת בפועל:

400-1,000 ₪ – זהו טווח המחירים שמייצג דפים פשוטים ופשטניים, אבל זה לא דבר רע. לפעמים כל מה שהעסק צריך הוא עמוד נפרד שמחובר לקמפיין שלו וצריך להשאיר בו פרטים או להירשם לקבלת עדכונים מהאתר שלו. קל להסביר לגולש מה עליו לעשות ומה יקבל אם יבצע, כשגם רמת התחכום או הצורך בממשקים מורכבים איננו קיים. הרכיבים המרכזיים כאן הם בעיקר תוכן קצר וקולע, גרפיקה חמודה (אפילו בסיסית) ושדות מילוי פרטים או לינק להרשמה לאירוע וכד'.

1,100-2,500 ₪ – רמת המחירים הזו כבר מייצגת דפי נחיתה שעומדים טוב ועובדים טוב, נועדו ליצור המרות מדהימות ולסגור את הגולש כך שיבצע את הפעולה שלנו בסופו של דבר. עמוד בסדר הגודל הזה צריך לכלול גרפיקה מפוארת וגם רכיבי תוכן מתקדמים יותר כמו טקסט מקצועי הכולל כותרות קופי, מיקרוקופי (חוויית משתמש) אם הוא עובר לסליקה, בחירת הטבה מיוחדת, הרשמה לכנס או קורס, מצביע לדבר מה ועוד.

3,000 ₪ ויותר – כאן כבר מדובר בדף מרשים, שאמור למצב עסק ברמה המיתוגית שלו ולהתאים את עצמו במדויק לדרישות של העסק וצרכיו האישיים ברמת המורכבות והפיצ'רים. באופן כללי לדפי הנחיתה, ממש כמו אתרים, אין באמת גבול ואפשר לעשות איתם הכל. זה אומר שיש גם מקרים שבהם הצורך הוא לבנות מחשבון לחישוב משכנתא או השכרת רכב, ליצור חנות אונליין או כל דרישה אחרת שיש לה הצדקה להתבסס כדף נחיתה ותו לא.

מגוון של אתרים לדוגמא

KTeam

www.kteam.co.il/doit

מדמאטץ

academy.medmatch.co.il

צליל אללוף

www.tzlilalaluf.co.il

Loya - אופנה

www.loyaofficial.co.il

MX54

www.mxacademy54.com

Medicane - מדיקיין

www.medicane.co.il

אנחנו כאן, לשירותכם תמיד!