בניית אתרי תדמית, אתר תדמית לעסק

בניית אתרי תדמית בהתאמה אישית, עם דגש על מהירות, התאמה למובייל וחווית משתמש גבוהה שתשדרג משמעותית את התדמית העסקית שלכם באינטרנט.

עם ניסיון של מעל 10 שנים אנחנו יכולים להבטיח לכם – הגעתם למקום הנכון!

תדמית העסק שלכם

אתר תדמית, כשמו כן הוא, מייצג בפני הגולש (לקוח פוטנציאלי) את עסקכם ומהו גורם משמעותי בהשקפתו של הלקוח, והשפעה ניכרת על החלטתו האם לבחור בשירותים שלכם או לא. האתר התדמיתי הוא, למעשה, הפניה ראשונה של הלקוח עם העסק שלכם. האופן שבו נבחר להציג את העסק דרך האתר תדמית יכול לשפוט את תדמיתו של העסק – האם הוא יוקרתי, עממי, או מקצועי.

איש המכירות שלכם, שהוא בעצם האישור החי של העסק, יכול להעביר את האופי וההדרך המקצועית של העסק ללקוח בזמן הפגישה הראשונה. השימוש בסגנונות הלבוש, בדיבור, ובמקצועיות שהוא מציג, ישפיעו ישירות על התמונה שהלקוח ירכיב על העסק.

באמצעות האתר, גם ניתן להעביר את אותם ערכים וסגנונות. יש לשאוף להציג את העסק בצורה המתאימה והמותאמת אישית ללקוח, ובכך להשפיע על ההחלטה שלו לבחור בשירותים שלכם.

הערך שאתם נותנים

הלקוח המחפש שירות מסויים מצפה למצוא ערך מוסף שיוסיף לחוויית השירות שלכם. אך מהו בדיוק הערך שאתם מציעים ללקוח?

חשוב לקחת בחשבון כי קיימים עשרות, אם לא מאות, עסקים המספקים את אותו השירות. במצב כזה, הלקוח יכול לדרוש את העסק המציע את המחיר הנמוך ביותר, שירות מעולה, או כל תכליל אחר שיכול לעניין אותו בהקשר לשירות שלכם.

כבר בכניסה לאתר, הציגו בבירור את הערך שאתם מציעים. לדוגמה, שירות 24/7, מחירי חיסול (עם הצגת המחירים, כמובן), או אפשרויות שירות ייחודיות שאין למצואן אצל רוב החברות האחרות. העקיפו את הלקוח ברגע הראשון באתר והציעו לו את הערך המיוחד שלכם.

השירותים שאתם מציעים

אתר תדמית נוצר עם המטרה להציג את השירותים שלך בצורה המיטבית והמדויקת ביותר. חשוב במיוחד שהלקוח יוכל להבין מהם השירותים שאתה מציע כבר ברגע הראשון שהוא פוגש באתר.

זאת ניתן לבצע על ידי חשיפת השירותים בתפריט העליון של האתר או בחלקו העליון של הדף, מבלי שהמשתמש יצטרך לגלול במסך.

הלקוחות שלכם והמלצות

הגולשים שלכם מעוניינים בסיפורים של הצלחה? הוסיפו לאתר שלכם המלצות אמיתיות ורלוונטיות, ובאפשרותכם לשלב מספרי טלפון עם הסכמת הלקוח (להגברת האמינות). הופעת חברות גדולות בתיק העבודות שלכם יכולה לתרום לאיכות השירות שלכם. לדוגמה, אם הלקוח רואה שחלק מלקוחותיכם הם חברות גדולות בתחוםם, הסבר הוא שיש לכם משהו מיוחד.

הכי חשוב – הגדירו את האתר שלכם לפני התחלת תהליך בנייתו. חשובה היא גם ההיררכיה באתר, המשפיעה על חווית הגולש ועל דרך דירוגו של גוגל. עקבו אחרי צרכי הגולשים שלכם, ושקלו איך ניתן לספק את צרכיהם בצורה הכי יעילה.

שאלות ותשובות

מרגע קבלת התכנים, המיתוג הקיים ותמונות, עד 7 ימי עסקים האתר עולה לאוויר.

כמובן, אנו משתפים מדריכים מוקלטים וגם בהתאמה אישית במידת הצורך, המערכת מאוד נגישה ונוחה לשינויים עצמאים, בנוסף יש שירות לקוחות מהיר!

חובה להתחיל את התהליך עם לוגו ושפה עיצובית מסויימת, במידה ואין לך כרגע לוגו:

  • ניתן לעצב לוגו מקצועי חדש הכולל 3 סקיצות וצבעים שונים.
  • ניתן לקבל לוגו בסיסי ונקי ללא תשלום.

הגלישה באתרי האינטרנט מתרחשת כיום בעיקר דרך הטלפון הנייד. צוות המתכנתים שלנו מתמקד בבניית אתרים שמותאמים במיוחד לניווט במובייל. בניית האתר נעשית בצורה אדפטיבית, מאפשרת עיצוב גמיש המתאים למסכים שונים – ממחשב נייח עד לטלפון סלולרי. בכך, אנו מבטיחים חוויית גלישה מיטבית ללקוחותיכם.

היום, כמעט יותר מתמיד, חשוב במיוחד לכם להבטיח את הקיום של אתר אינטרנט מקצועי, מדוייק, ומעוצב, המציע נוכחות מובהקת.

האתר שלכם הוא הייצוג הראשון שלכם ללקוחות, לעובדים, ולשותפים עסקיים, וכן – גם למתחרים. זהו הכלי החשוב ביותר להדגמת העסק או החברה שלכם, השירותים שאתם מציעים, והיתרונות שלכם.

בניית אתרים על ידי חברה מובילה בתחום מבטיחה את הפיתוח של אתר איכותי, אפקטיבי, רווחי ומקצועי.

אנחנו, בלמונז, מציעים ללוות אתכם צמוד בבניית האתר האינטרנטי שלכם, החל מתהליך האיתור והאפיון הדק, דרך עיצוב ייחודי ומותאם אישית, ועד לתכנון והכנסת המידע לאתר, תוך התעקשות על איכות גבוהה ופיתוח מותאם לצרכים שלכם.

בניית אתרים מדהימים תוך 7 ימי עסקים והאתר שלכם באוויר!

אתר מקצועי ומרשים לעסק

אתם שולחים לוגו ותוכן - כל השאר עלינו

4,299 ₪ + מע״מ

חנות אינטרנטית מקצועית

אתם שולחים לוגו - כל השאר עלינו

5,899 ₪ + מע"מ

מגוון של אתרים לדוגמא

KTeam

www.kteam.co.il/doit

מדמאטץ

academy.medmatch.co.il

צליל אללוף

www.tzlilalaluf.co.il

Loya - אופנה

www.loyaofficial.co.il

MX54

www.mxacademy54.com

Medicane - מדיקיין

www.medicane.co.il

אנחנו כאן, לשירותכם תמיד!